среда, 8 июня 2011 г.

Baobablaife-ს შედეგი

მაია ტატუნაშვილი,27 წლის.
   
     2010 წლის დეკემბერს დამეწყო საშინელი ტკივილები,რომლიც იწყებოდა კისრიდან და მთელს ხერხემალს გადასცემდა. ეს ყველაფერი ღამე კოშმარად მექცა. ისეთი ტკივილი მქონდა ფეხების,რომ 3 თვე არ მიძინია.
გარდა ამისა,იყო სხვა პრობლემებიც,როგორიცაა:
1. გასტრიტი,რაც გამოიწვია გადატანილმა ორმა ოპერაციამ.
ვერაფერს ვჭამდი,კვირების განმავლობაში ხან სულ მაწონს ვიღებდი.
2. ფეხებში საშინელი სიმძიმის შეგრძნება. გაზაფხულის ბოლოს აუცილებლად 1 ყუთი მაინც უნდა დამელია "დეტრალექსი".
3. შედარებით მსუბუქ ფორმაში მქონდა მშრალი კოლიტი.
4. სახეზე მუდმივად მქონდა გამონაყარი.
5. საშინელი თმის ცვენა
6. ვერასოდეს ვიზრდიდი ფრჩხილებს.


აქვე მინდა ვთქვა ჩემი შვილის პრობლემების შესახებ:
6 თვიდან აქვს ცრუ კრუპის პრობლემა. ყველა გრიპიანს ჩვენთან მოსვლა ეკრძალება.
რამდენიმე დღის წინ ოდნავ ხმა შეეცვალა და ცოტა წამოახველა. მაშინვე მივეცი Baobablife და ძალიან გამაოცა. პატარა ხველა ჰქონდა 2 დღე,შეტევის გარეშე და სიცხე საერთოდ არ მიუცია.
  ხოლო მე, 2 თვის მოხმარების შემდეგ ბაობაბმა და Bio-კოსმეტიკამ მთლიანად შეცვალა ჩემი ცხოვრება უკეთესობისკენ.
 საოცარი აღმოჩენაა ჩემთვის Baobablife და Bio–კოსმეტიკა. სულ სახვა სამყაროში აღმოვჩნდი.
 და რაც მთავარია მე და ჩემს ოჯახს აღარ გვეშინია იმ პრობლემების,რაც ზემოთ ჩამოვთვალე,რადგან სახლში მუდმივად გვაქვს Baobablife.



Комментариев нет: